_dilekserra Kızlar ben 7 buçuk ay önce doğum yaptım ve hala regl olamadım emziren annelerde normalmiş sanırım ama son bir haftadır kasiklarimda agri var arada bir de mide bulantım oluyor üşütmeyle kaynaklı olabilir mi aynı durumu yaşayan var mi aranızda acaba