amabanavardediler Calpol bile düşürmüyor ateşini yardım erdim sürekli soğuk tampon yapıyorum ateşi 39-38 gribal birşeryi yok diş çıkarıyordu napıcamm ben evde de tekim mememden ayrılmıyor ağlıyor akşam 10 dan beri kucağımda
HE-SEN-COK-BILIYON amabanavardediler düşmüyorsa doktora götürün ama kimse de yokmuş yanınızda geçmiş olsun 😕
maygirl amabanavardediler kac aylik bebeginiz?ve calpolu en son nezaman verdiniz? 6 aydan buyukmus dolven varsa dolven werin calpil.etki etmiyor olablir.kizimin atesini calool.gecrmiyor.mesela dolven gexiriyor ama 4 saat gectiyse ustunden calpolun.ates bu bekletmeseniz imkanuz varsa yada tanidk kmse yokmu acile gtseniz yazik gunah aksamdandir
canan6668 amabanavardediler cok geçmiş olsun öncelikle ne diyeceğimi bilmiyorum üstte kalsın gene de ilzc verin vermissinizdir illaki soğuk kompres yapın dus aldırın hiç olmadı acile gidin dicem ama yalnızım diyorsunuz eşiniz çalışıyor mu acaba ama öncelikle sabah ilk is bi doktor görsün
amabanavardediler canan6668 eşim nöbette daha böyle devam ederse sabahı beklemeden direk acile gidicem
Zeyneppp42 Ilık duş aldırın soğuk havuç varsa verin eline ben bebeğime dis ağrısından bunu yapıyorum o an rahatlıyor ates içinde ılık duş aldırın sık sık ama geçmiyorsa dr.a götürün mutlaka
amabanavardediler Zeyneppp42 yarın ilk ilim götürücem bir yere kalkamıyorum kucağımdan indirdiğim gibi ağlıyor uyuyor ağladığında. Gözleri kapalı
canan6668 amabanavardediler git bence de canim pisman olmaktan iyidir insaAllah önemli bisey yoktur RABBIM şifa versin inşallah haberdar et bizide
maygirl amabanavardediler 4 saat olmasi lazim vermeniz icn..10an buyana dusmeyen ates dusmeyeblir calpol yarim saatte etki eder normalde…3 aydan fazla olduysa kaoagnu acali surubun etku etmeyeblir buarada.acule gtmek daha dgru sizn icin..uzerni inceltin bebegin kalin gydrmeyin ılık bi duş aldirin.ılık ama sicak degil..
amabanavardediler maygirl teşekkür ederim üzerinde zıbınk bar sadece başında. Da. Ilık bez. Var inşallaah düşer
maof amabanavardediler dirençli ateş malesef banyo yapın ilk değil normal banyo yapın ılk tetikler tekrar çıkar ateşi ama bence beklemeyin gidin hastaneye Rabbim korusun
amabanavardediler nazelif20 maof yarın sabah ilk işim doktora götürmek olacak az kaldı zaten sabah burada bir şey kalmadı eşimin gelmesini bekliyorum ben diğer türlü zapt edemem bebeği eşyaları puseti çok zor
CanselMasal amabanavardediler 6 aydan büyükse dolven varsa verebilirsin ama calpol kadar olmasın ölçüsü yarım kaşık falan ve verdiğiniz calpol eskimi yani açıktamıydı etkisini kaybetmiş olabilir kutu açılımca 15 gün en etkili olduğu zaman sonrasında azalıyor böyle durumlardada etkili olmuyor yinede imkan yaratılırsa acile gitmenizi tavsiye ederim çok geçmiş olsun
amabanavardediler CanselMasal CanselMasal POV yok elimde Calp ol benim elimde stoklu bir şekilde var her açtıktan sonra üzerine tarihi atıyorum bir ay geçtikten sonra ya da 10:15 gün geçtikten sonra kalkıp çöpe atıyorum eğer bir daha sallanırsa yenisini açıyordu ay biraz ateşi düştü ama yine çıkıyor direnç gösteriyor ateş
amabanavardediler nazelif20 Öksürük yok burun akıntısı yok bugün de başlayan acayip iştahsızlık var halsizlik vardı bir de akşamüzeri ateşi olmaya başladı bundan birkaç gün önce bir tane dişini patlattı yanındaki dişi de bembeyaz kaldı 10.01 türlü patlatmamıştı bilmiyorum ki evimizde de kimse hasta değil