Zeynep00 Kızlar bu gün Bebeğim 2 aylık aşısını oldu ama durmadan ağlıyor susturamıyorum emiyor emme bitince ağlıyor uyuyamıyor. Calpol verdim bir çay kaşığı kadar. Ateşi yok ama hem kol hem iki bacaktan iğne yedi. Tecrübesi olanlar lütfen yardım etsin bana.
Skbn01 Zeynep00 benim bebeğimde dün oldu yaptırdığımızda birsey yoktu ama bugün çok huzursuz dediğin gibi çok ağlıyor. Ağrısı oluyor galiba
Sevde2511 Zeynep00 çok şükür ateşsiz ağrısız sızısız atlattık biz bende aşı öncesi çalmış verecektim baskı oldu ver diye vermedim doktora sordum doğru bulmadığını söyledi bazı aşılarda bizde diyoruz verin diye bende vermedim iyiki de vermemişim boş yere vermiş olacaktım 🤗
Cgdmkrkmz92 Zeynep00 bizde hafta başında olduk ateşi çıkmadı ama gece çok ağladı çok huysuzlandı sanki bir yeri ağrıyor canı yanıyor gibi fena şekilde ağlıyordu oyalamaya çalıştım meme bile almadı zor geçti bizim de yarım ölçek calpol verdim dayanamadım. Ama merak etme geçiyor ertesi gün normal haline devam etti düzeldi yani
Bulutbey Zeynep00 bizde bugün olduk canım 2. Ay aşılarını. Bütün gün yorgun bitkin bir şekilde yattı ana kucağında. Kısa bir süre oyun halısında oyalandı. Akşam ateşi yükseldi calpol verdim bir çay kaşığı şimdi uyuyor. Umarım hemen geçer yan etkileri de bebişlerimiz rahat ederler 🙏🏻
Busratahmaz Bizde 2 gün önce Vurulduk ama çok şükür. Bı huysuzsulugu falan hiç olmadı vurulurkende beklediğim kadar aglamadi bebeklerde fark edebiliyo demek yada benim gibi acı eşiği yüksek 🙂