Ateş çok yüksek seyrediyorsa söylediğin belirtiler inf. Benimkide öyle olmuştu titredi morardı ateşten. Test yapmamıştık kulak boğaz enf zannettik antibiyotik kullandık iğne bide bitmesine rağmen ateş düşmedi inf. Testi pozitif çıktı çünkü. Halbuki başta testi yapsak boşuna antibiyotik kullanmayacaktık. Ve inf olan hastada ilk 48 saat içinde ilaç başlanırsa çocuk da yetişkinde hızlıca atlatıyor, biz öyle olmadığından hastalık ve belirtileri 1 aya kadar sürdü mahvoldu çocuğum 😒 havalar burun yıkamalar hırıltı vs kötüydü 😒 görümcemin çocuğu olduğu gün ilaca başladı test dahi yapılmadan ilaç verdiler ateşsiz çocuk direk 40 ateşi görünce, maşallah hemen toparladı 4 5 güne normale döndü.