3 ay önce sezeryan doğum yaptım. Şu iki haftadır gözlerimde ağrı ve kanlanmalar oluyor. Sabah uyandığımda gözlerimi çok zor açıyorum resmen ağrıyor tam anlamıyla açmam 10 15 dakikayı alıyor. Kanlanmalarda ara ara olup geçiyor her iki gözümde de. Ağrıyı uykusuzluğa veriyorum ama kanlanması beni korkutuyor.Doğumdan sonra böyle bişey yaşayan var mı acaba?