Merhaba anneler uyku sorunu hepimizin sorunu buradan görüyorum. Ama bende sabır tahammül vs hiç bişey kalmadı yorgunluktan bitiyorum. Biraz sabret geçer dişi çıksın geçer diye diye çocuğu 10 aylık ettim 😀 Nur ezin diye birisini gördüm bugün sizler biliyor musunuz eğitim alanınız var mı aldığınız birileri öneriler var mı ?