Sezaryen ise epidural degil genelde spinal yapiyorlar, benimde panik atagim vardi ama hic sorun olmadi orda baska bi heyecan oluyo zaten ve coook hizli oluyo hersey spinal yapildiktan sonra doktorum geldi ve iki dk gecmeden bebek cikti sonra bana zaten hafif dozlu bi ilac verdiler uyaniktim ama devamini pek hatirlamiyorum cok rahatladim o zaman kendime odada geldim diyebilirim yani merak etme zaten seni rahatlatiyolar orda