Yaso25 malesef 10 cocuktan 8 i alerjı ve egzama, öyleyse bile gecer zamanla çok sıkılmayın ama bastan onlem almak gerekır , bize isilik dendi egzamaları yanıga döndü , çok kortizon kullandık 3-4 ay , daha yenı yenı rahatladık sımdı sadece nemlendırıyorum . Bir de egzama olunca cok yıkamamak gerekıyormus bu havalarda kuruluk artıyormus , ben hergun yıkıyordum gün aşırıya döndüm , şimdi 3-4 günde 1 yıkıyorum , yaglı gurescıler gıbı nemlendırıcı kullanıyorm