Niss1
Bizimki erken oldu 9.ayda rüya öğünü yapıyorduk zaten 00.00 gibi
Sonra kaldırmadım onu da bıraktı
Şunları deneyebilirsin
Ya direkt mama cc azalt 120 veriyorsan 90,60 şeklinde
Ya da suyu fazla koyup ölçeği az koy
Yerine su içirebilirsin ama bu sefer de suya alışıyolar ona dikkat et
Bunlar olmazsa kalktığında konuşup artık biberon yok diye ikna etmen gerekiyor birkaç hafta zorlanırsın ama iyiliği için
Katı gıdaya ağırlık vermen lazım mama içtiği sürece maalesef yemeyecek