Hanımlar merhaba bebeğim ilk doğduğunda sarılık tehlikesi geçirdi tedavi olmadı çok yüksek değildi değerler gözlem altında kaldı ve mama takviyesi yapıldı ben her gün sütümün artmasını ve mamayı bırakmayi umut ederken malesef tam tersi oluyor ilk 1 buçuk ya her gag guk demesine emzirdim ve her zaman önce emzirdim sonra mama verdim şimdi bebeğim 2 buçuk aylık son zamanlarda fazla emziremedim eski tempoyu kaybettim sütümde artmadı yapamadım çünkü yalnızdım anne ve kız kardeşim vardı onlar gidince malesef ilgilenmedim ama artık bebekli hayata iyice adapte oldum haka geç değil bence sütüm var az da olsa bebeğim emiyor ama memede hemen huysuzlanip ağlıyor kıvranıyor ya da uyuyor aktif emiyor az geldiği için galiba neler yapabilirim ? Biraz morale ve desteğe ihtiyacım var 😔