Birdunyabircennetannesi Ayak bileğimde böyle sürekli oluyor kaşınıyor Sonra yok oluyor sonra tekrar tekrar oluyor Neden kaynaklı olabilir Bazen çok daha kötü olmuyor
cLearQueen Birdunyabircennetannesi zaman zaman benim elimin ustunde de oluyor, kaşımayıp nemlendirince geciyor ben hic doktora falan gitmedim bi ton tantana hic gerek yok 😄 Gecmis olsun bacım
Ymomm Birdunyabircennetannesi senelerdir muzdaribim maalesef ki alerjik bir durum bu Atopik cildim var ne yesem hava toz ot her şey etki ediyor. Islak bırakmayın kuru tutun nemlendirin durup durup tekrar oluyor sizin ki de alerjik egzamaya benziyor
maygirl Birdunyabircennetannesi ayak bilegimi orasi 2 aydr ayni sekilde 6 farkli doktora gttm hic bisekilse gecmedi alerji testi yaptrdim nemlendirin cildinizi bol bol..bama bu sekilde tavsiye etti alerji doktoru ve bazi gidalara alerjim ckti cogu seyi ckardm hayatmdan 2 ayda gecmeyen sey beslenme seklimi duzeltince gecti..alerji testi yaptrin.cildiyeyede gttim saglik ocaginada dahiluye vs hic bri bi cozum olmadi bnde..umarm cabuk atlatrsiniz.cok sk sampuam degisiyosaniz en buyuk neden buda olabliyor
HE-SEN-COK-BILIYON Birdunyabircennetannesi ayy aynısı bende var ya sürekli tekrarlıyor aşırı kaşınıyor doktora da gittim krem verdi ama yok sürekli tekrar oluyor bir çözüm bulursan bana da söyle lütfen 😫
Birdunyabircennetannesi SweetMom__ Hayır hayır Sürekli tekrarlayan bir durum Kabarıyor bazen Kaşınıyor Egzema diye düşündüm ama sürekli değil dediğim gibi Bi yok oluyor sonra tekrarlıyor
SweetMom__ Birdunyabircennetannesi acaba alerjin mı var kaşıntı yapıyor sürekli en yakın zamanda cildiye git canım geçmiş olsun çok kaşınma yapıyor mu
Beyninizikullanmakucretsizdir Birdunyabircennetannesi Egzema diye düşündüm ama sürekli değil dediğim gibi Egzama öyle oluyor zaten birden kaşınır sonra yok olur. Benim parmaklarım da var bazen çok iyi bir sorunum yok bazen de kaşınıyor kanıyor. Baya sinir bozucu ya kurtuluşu yok mu 🤦🏻♀️
Birdunyabircennetannesi Beyninizikullanmakucretsizdir Şuan kanatana kadar kaşıyasım var bende egzama diye şüpheleniyorum Yapıştı kaldı Sadece sağ ayak bileğimde oluyor Sağ elimde de var o kaşınmıyor kuruyor çok mesela
Beyninizikullanmakucretsizdir Birdunyabircennetannesi Nemlendirici kremle biraz iyi oluyor hemen çıkmıyor. Ben doktora gittim ıslak mendil bile kullanma dedi. Makinem yok eldivenle bulaşıkları yıkıyorum. Temizlik yaparken de eldiven kullanıyorum yoksa ellerim mahvoluyor. Daha yaran geçmemişken bir doktora git iyi olur. Hametan varsa sür iyi gelir. Madecassol da iyi gelir. Ben bunları kullandım daha doğrusu doktor yazıyordu.
Birdunyabircennetannesi cLearQueen Bende gitmedim yarın sağlık ocağına ilaç yazdırmaya gideceğim oraya göstereceğim bakalım çok zorlamaya başladı çok kaşınıyor
zeyinci Benim ayaklarımda böyle olmuştu hamileyken sonra geçti arada yine oluyor ne olduğunu bilmiyorum bi geçip bi geliyo sizinde öyle mi
Birdunyabircennetannesi Ymomm Hiç ıslak bırakamam zaten rahatsız olurum Bende de aynı gidip gidip geliyor çok rahatsız ediyor çok aşırı kaşıma isteğim var
Ymomm Birdunyabircennetannesi deli gibi kaşınır neredeyse tüm alerjik kremleri ilaçları kullanıyorum sadece kısa süreli rahatlatıyor varda allerset claritine için bi tane bi zararı olmadığı için öneriyorum yoksa kafaya göre önermem sadece uyku yapar biraz
Birdunyabircennetannesi Ymomm uyku yapar biraz Ay canım zaten uykuluyum hep 😅 Yarın sağlık ocağına gideceğim orada göstereceğim Teşekkür ederim