nrsh58 Maşallah canım allah sütünü arttırsın . Benimde sezaryenin 3. Günü geldi sütüm .Bebiş bu aralar uyuduğu için memede bile uyuya kalıp seni emmeye bilir . Sen topuğunu sıkarak sürekli uyandır.Sarılık olmasın meme devam et yeterli değilse mamayla destekle birşey olmaz 💕Öncelik bol bol emzirmek kanallar açılsın 🌸