Kızım 19 aylık 20 haftalık hamileyim doktorum 20.haftaya kadar memeyi bıraktır karnındaki bebeğin gelişim geriliği olur ve erken doğumu tetikler dedi bu zamana kadar bir iki defa denedim bu gecede denedim ama asla uyumuyor ağlıyor biberon tutmuyo süt içmedi sütü tarçınladım içmedi ayran çok sever onuda kabul etmedi su veriyorum onuda minicik içiyo almıyor saatlerce ağlıyor artık dayanamayıp veriyorum memeyi ama artık bende istemiyorum göğüslerim o kadar ağrıyor ki acılar içinde emziriyorum lütfen yardım edin bu arada sabır taşı aldım sürdüm istemedi ama yine ağladı saatlerce uyumadı napıcağımı bilmiyorum