asilsmom_ Bizimki de inanılmaz yavaşladı zaten 3 aydan sonra ayına göre erkek olduğu için bi tık düşüktü kilosu. Hem özel hem devlet takipliyiz, iki doktorumuz da hiçbir zaman mamaya gerek olmadığını söyledi. Gelişimi ve sağlığı yerinde olduğu için anne sütü yeterli dediler ve şuan biz de 6.aydan gün aldık ama ek gıdaya başlamam için yine de erken olduğunu söylediler zaten başlasak da tadım ayı, kiloya pek katkısı olmayacak