Ladymoms https://ibb.co/tw2sBh1p Kızlar bunlardan alıyorum nasıl sizce güzel mi ayak rengi siyah olması nasıl Gold mu olsa bu renk mi bunun bir tık koyusu koyu gri mi
Okaymam Ladymoms ben de kullanıyorum yedekli gibi kenarda derli toplu duruyor 🙂 benimkilerin metal ayakları bunlar daha güzelmiş güle güle kullanın 🌺
Gme1709 Ladymoms bende de vaar ama sizin yerinizde olsam ayağını siyah alırım benimkiler gri ve belli süre sonra paslandığı için hep pası belli etti ☹️
Kbranr5 Ladymoms bence güzel zaten masa takımı da alacakmışsınız yedek olarak gayet yeterli sandalyeler 👏
Ladymoms Leyla07 sandalyeli masa takımını sonra alacağım canım masam var ondan bunları alıyorum kısa süreli kullanım için güzel mi
nessi Bende kullanıyorum bundan misafirim varken sandalye yetmediği zaman masaya ekliyorum çok iyi iş görüyor yer de kaplamıyor derli toplu duruyor çok güzel bence
Yusufagahinannesi Bence çok demode çok eski model ne yapacaksınız nasıl değerlendireceksiniz bilmiyorum ama hem konforlu değil hemde demode bence nasıl bir şey aradığınızı söylerseniz kullanım alanı vs burada bizde fikir verebiliriz
Ladymoms Yusufagahinannesi demode demeniz doğru değil bu 1 2. Cisi şuan hala çok moda bunlar ben moda mı demode mi diye sormadım rengi nasıl diye sordum