DBA14 Merhaba, ben Mersinliyim 30 yaşındayım ve 30 senedir burada yaşıyorum. Mültecilerin ve deprem sonrası göcün en çok aldığı yerlerden biri Mersin. Şimdilerde mülteci sorunu biraz çözülmüş olsada devam etmekte. Onun dışında bence missss gibi :) Hafta sonları hiçbir şey yapmasak rejisörleri alıp sahilde çay kahve içebiliyoruz. Çocuklu aileler için bu anlamda çok keyifli bir şehir, AVM gürültüsünden kalabalığından uzak ❣️ Mezitli ya da Yenişehir de yaşamanızı tavsiye ederim. Umarım hakkınızda hayırlısı olur 🍀