bestetnc merhaba aynı dönemlerde aynı şeyi bizde yaşadık. Odadan çıkmadık hiç, ışığı falan da açmadım. Uyku saatimizin bitmediğini uyumamız gerektiğini söyledim. Birlikte uyuyorduk ve yataktan ben hiç kalkmadım o kalkmak isteyimca ona müsaade ettim yataktan gidip geri gelip yatıyordu. Uyuması 1.5-2 saat sürüyordu yatakra dönüp dönüp duruyordu ben tepki falan vermiyordum. Ağladığı zamanlarda da kucağıma alıp yanındaydım uyku saatimiz bitince odadan çıkacağımızı falan söylüyordum. Çok şükür uzun sürmedi bizim bu süreç 1.5/2 hafta falan