Annelerim 11 gün önce doğum yaptım normal oldu dikislerim var afedersiniz ama kanamam gelince çiş yaptığım yerde birikiyor bikac gündür orası ağrıyor dolgunluk hissi var böyle sanki orası çıkıverecek gibi ağrıyor ön kısım nedense kanama oraya doğru oluyor böyle bişey başına gelen var mı kontrole gidicem 27sine randevu bulabildim bakalım