KaranimEgem korkutmak istemem ama o günleri mumla arıyorum kolikti 5,5 ay kusma gaz çektik tam düzeliyor gibi oldu 6. Aylıkken birden bire gece uykusunda nöbet geçirdi epilepsi olduğunu öğrendik. Şimdi 28 aylik olacak kız çocuk gerçekten psikolojimi bozdu 🤣🤣 kendime kaynana dogurmusum gibi onu giyme, onu yeme önümden tabağı alıyor, beceremen, sen çekil ben yaparım demeler, elimden bisey düşsün bastıra bastıra anne yavaş yavaş diye bağırıyor, elinden gelse beni dövecek. Yapma tehlikeli dediğiniz ne varsa hepsini gözümün icine bakarak yapıyor uyku deseniz sabah 8 de kalktı öğlen uykusu uyumuyor bu saat oldu daha ayakta günlük 17 18 saat ayakta