Mervemurat94 Daha bır ay olmadı yanı yıne ınfulenza oldu bu kadar kısa sürede nasıl tekrar edebılıyor
Mom0008 Mervemurat94 influenza da bir çeşit grip tarzı hastalık olduğu için çevreden bulaşabilir maalesef ki bu ara çok yoğun herkeste var
Merimexx Mervemurat94 oğlumda influenza çok zor. Atesi 40i geçti ve çok dirençli napacağımı şaşırdım ve 43 günlük bebeğim var.
mervyyy Mervemurat94 aynısı daha atlatalı 3 hafta anca oldu tekrar yine aynı durumdayız kafayı yemek üzereyim 😪
Mervemurat94 Evet bıkıyorum atlattık tekrar olduk oğlumda kreşe başladı tam hastalık bıttı tekrar hasta oldu
Mervemurat94 mervyyy ya ben yapılan ıslemlerın dıgruluk payından emın olamadım testen yanı ama arka arkaya bu hastalık olanıkıyor o zaman