Canım anneler 10aylığız hiç bir zaman severek yemek yemedi hatta genelde zorla yedirdim yediği şeyler de sayılı zaten. Bir soğuk algınlığı atlattık ondan beri daha da kötü durumdayız şuan yediklerini bile yemiyor öğürüyor her şeye o kadar canım sıkılıyor ki eşime bir doktora mı gitsek bu çocuk niye yemiyor her şeye öğürüyor diyordum. İştah açıcı şurup alacağım denediniz mi ? İşe yarıyor mu? Artık neye başvuracağımı şaşırdım 😔😔