tuceylaan Kızlar bugün regl olmam gerekiyordu ama bebek istiyoruz normalde ilk gün çok şiddetli kanamam olurdu bu defa hafif kahverengimsi bir renk geldi çok erken henüz ama regl günü yerleşme kanaması yaşayan var mı?
ipeksiiimom tuceylaan reglden 2 gün önce yaşamıştım hatta erken regl oldum diye üzülmüştüm 3 gün bekledim devamı gelmedi test yaptım gebeymisim