Bebeğim bugün tam 40 günlük oldu nefes alıp vermesinde sıkıntı yok nadiren ağzı açık uyuyor hırıltısı da nadiren ağlarken falan oluyor ama nefes alıp verirken göğsü içeri çok çöküyor karnı kalkıyor internette bronşiolit belirtileri videosundaki gibi bende korkuyorum bu durumu yaşamış olan var mı? Hırıltılı solunumu olan bebeklerde her zaman mı oluyor acaba yazarsanız sevinirim.