Kaçıncı ayda verdiniz
eses123 10 aylık filan. Mevsimi gelince vermiştim.
Senakaraca 9.aya giricez buzluktaki vermiyim mi
eses123 ilk defa vereceksiniz Bence Buzluktan gerek yok mevsiminde yemesi gayet yeterli
eses123 Mevsimini bekleyin bence. Buzlukta kinin tadı da farklı oluyor.
melekkkizim teşekkür ederimm