Öncelikle herkese iyi akşamlar… bebeğim 4.5 aylık ve kıyafete ihtiyacım var. Elinde olan ihtiyacı olmayan annelerimiz varsa bana gönderebilirmi… şimdiden teşekkür ediyorum. Battaniyeye ihtiyacım var. Mont üst ve alt… yardımcı olabileceklere şimdiden teşekkür ederim.. babasıyla ayrıldığımız için şuanda maddi bir gelirim yok alamıyorum babasınjn evinde kaldı ve göndermiyor.. anlayısınz için çok sağolun..