Bizimde aynı gece 12 oldumu 3 e kadar uyumuyor ve kucakta uyutmaya alıştı memede özellikle şimdiden yatağında uyusun istiyorum uyumuyo arasıra yanımda yatırıyorum alıştı onada sanırım emzikte tutmuyor tutsa yatağında uyusun ne güzel yani bir çözüm öneri hepsine açığım