Minel-inannesi köpüklü değil normal mukuslu
Şimdi de her beslnme sonrası kaka yaptığı için
Pişik oldu bence
Hemen nokta kadar olsa temizliyorum
Bugün kakasinda kan lekesi vardı ya hep yaptığı için makattan geliyor yada başka neden
Yeniden yaptığında acile örnek götürcem
Özele gidiyordum doktor normal dedi test yapmadı etmedi nasıl normal yani neye göre normal
Devlet hastanesinde başka bir doktora yazdım oğlumun doktoruydu bu hafta yokmuş pazartesi gelecek
O güne kadar tahlil verdim pazartesi de muane eder diyorum diğer özel doktor mesaj attım resmini çektim okumus geçmiş
Doktorunda vicdanlisini versin rabbim diyor ki bana birde çok paniksin daha 15, günlük bebek tabiki bilmediğim için endişeleniyorum birde anneyim