24 aylık yaklaşık 1 buçuk aydır felan her türlü kelimeyi söyleyebiliyor ama iki kelimeyi geçmiyor mesela su istiyor anne su diyor yada kapı kapalı abi aç diyor veya telefonla konuscak alo anneanne diyor durup anneanne yapuşun yani napiyosun diyor abi nerde diyorum abi olulu diyor abi okulda demek baba nerde diyorum bana eşe diyor işte demek istiyor acıkınca mesela anne bili diyor pilav demek anne muz vs kısaca her istediğini anlatabiliyor sizce ne zmaan akıcı konuşur