Pazartesi günü doktora götürdüm 2 tane hava verdi geçmezse geri getir cuma günü dedi ilk şikayetimiz sadece öksürüktü pazartesiden beri üzerine ateş boğaz enfeksiyonu hapşırma burjn akıntısı hırıltı da eklendi havalar hiç bir işe yaramadı cuma günü tekrar götürcem bi arkadaşım yatırırlar kesın diyo tecrübeli anneler cevap verirse sevinirim yatırmazlar değil mi hastaneler insanı daha çok hasta ediyor