canmanayvesuyu hayır püre de yapmayın meyveye de geçmeyin bunlar ek gıdada annelerin en çok yaptığı yanildigi yanlislar dönüşü de yok malesef, bebeğiniz hastaysa yemez evet normal ara verebilirsiniz iyileşene kadar ve normalde de hiç bir bebek duymadım ki ben tadimlarda yiyen, kızım 7.5 oğlum 8 aylıkken yemeye başladı ve o da 1 yemek kaşığını geçmezdi o zamana kadar ben hep kararlı oldum önce tadimlarini bitirdim sonra corbalara sebze yemeklerine vs geçtim kitabına uydum biraz tukurduler biraz ağzında bekletip attılar belki bir çay kaşığı kadar yediler hiç ekran açmadım hiç oyunla kandirmadim sadece yemek istemediği yerde kaldırdım gunde 1 kez blw denedim falan zamanla yemeye başladılar su an 15 aylıklar mama ham diye gezerler çok kararlı olmanız lazım 6 aydır sıvıyla beslenirken bir anda yemek yemesini sevmesini beklemeyin her şey çok güzel olacak sabredin yanlışlara yönelmeyin daha zor olur sizin için