aycaaktas yunusss bizim bebeğimizde de gelişim geriliği , göz bozukluğu vardı. Bizde genetik test verdik ‘trrap’ geninde mutasyon çıktı ama nadir görülüyormuş bu yüzden nelere yok açacağı belli değilmiş . Sizinde mi nadir görülüyormuş ?
yunusss Bebegim de gelişim geriliği vardı hipotonik bebek kalpte delik inmemiş testis bi sürü tahliller faln 18 aylık oldu yeni genetik testten çıktı