Kızlar oğlum 14 aylık gündüz uykumuz iyi birer ikişer saat uyuyabiliyor bazen günde bir bazen de iki defa ama geceleri hele bu bi kaç gecedir saat başı kalkıyor ve sadece bağrıyo artık geceleri deliksiz uyur diye hayal etmiştim acaba normal mı ya da sizin deneyimleyip bulduğunuz bi çözüm var mı