Oğlum 2 yaşında henüz konuşmuyor diyebilirim bitek baba bibi yani abi dede banada anne yerine yeyeee diyor çoğu şeyi anlıyor ama konuşma yok bi türlü eltimin ogluda konusmuyormus 4 yaşına kadar canakkaleden kasikci baba varmış türbeymis galiba ordan tahta kaşık alıp çocuğa onla yemek yedirmis çocuk konuşmaya başlayıncada yeni bir tahta kaşık alıp oraya koymuşlar ne kadar doğru bilmiyorum hem sizden bilgi almak istiyorum doğruluğu hakkında hemde eğer yakınınızda ise kargosunu herseyini karsilarim İstanbuldayım bana kargo yaparsanız çok sevinirim.