Kızlar bebeğim 20 aylık altı haftalık hamileyim kendi isteğimizle oldu Allah da nasip etti ama doktor sütten kesmen gerekiyor dedi emziriyorum çünkü hala bugun kesmeye karar verdim ve sabahdan beri vermiyorum hiç bu aşamada neler yapmalıyım sanki haksızlık yapıyormuşum gibi geliyor bana gece beni çok zorlicak bu aşamada neler yapmalıyım çünkü sabaha kadar emiyordu fikir verirmisiniz