Endegerlimoglum hic atmam ben zaten evdekiler buzluktan yemez. annem varken o koymuştu. çope atmaya da kiyamiyorum cikarinca nasil pisircem guzel oluyo mu bilen var mi. bide cok sicrar mi yağdayken buzluktan cikinca
papatyagibi Endegerlimoglum Anneannem atar Kayınvalidemde atıyo Ama ben sevmem Zaten balık olarak sadece hamsi tüketiyorum Onuda gönül rahatlıgıyla taze tüketmek istiyorum
oylesinebiri__ Endegerlimoglum ben çok atıyorum çünkü sürekli alamıyorum çıkarınca fırına atıyorum güzel oluyor
Endegerlimoglum papatyagibi evet bende boyle düşünüyorum hic koymam o yuzden buzluga balik ama annem koymustu geldiginde atamıyorum da çöpe nasil yapcagimi da bilmiyorum beklemem mi gerek cikarinca yoksa direk buzlu buzlu mu kizartmam lazim
xxxy1 Unlu bir şekilde buzluğa koyulmuş hamsiyi hiç denemedim ama ben temizledikten sonra yıkamadan posetleyip atarım hep. Çıkarınca da buzunu çözdürüp yıkayıp unlarim çok güzel olur
Endegerlimoglum xxxy1 evet bizde unsuz koyduk. buzunu cozdurmem mi gerekiyor yani sicramiyor demi.yağdayken
Kaymakliiball Ben alıyorum ayıklıyorum atıyorum buzluğa normal aynısı gibi oluyo hiç değişik tad almadım ben
Endegerlimoglum oylesinebiri__ buzunu cozduruyo musunuz firina atarken farkediyo mu yada bende tavada kizartmak yerine firina mi atsam ki
oylesinebiri__ Endegerlimoglum çözündükten sonra tuzlayıp mısır ununa bulayıp fırına atıyorum ama tavada da güzel olur bişey olmaz yani
Melkuz Bende fazla aldıgımda buzluga atıyorum sonra ne yemek yapacağım diye düşünürken aklıma geliyor çıkarıp fırına atıyorum gayet güzel oluyor tadında hiç bir değişiklik olmuyor👌
Endegerlimoglum Melkuz sagolun bende denicem eger guzel oluyosa insallah begenirim bende hic yemedim daha buzluktan çıkarıp
Snp57asel Endegerlimoglum kaynanam atıyordu oncelerden simdi atmıyor dolabin kokusu siniyor ister istemez aliyormussun o tadı ben hiç atmadim o öyle diyince de bende vazgeçtim sen yapacaksan eğer tabiki buzunu çözdür bide kaynanam temizleyip atiyordu 1.5 2 lt şişelere koyuyordu