kalkbircaykoy Memur olan arkadaşlar doğumdan sonra kaç kez heyet raporu alabildiniz? Kaç kere alabiliriz mevzuata göre bilginiz var mı? Bebekleriniz kaçıncı aydayken ücretsiz izne çıktınız ?
araskusum kalkbircaykoy ben heyet raporu almadım, zaten domuz gribi olmuştum onun raporunu kullandım, ardından biriken yıllık izinlerimi kullandım, aralık sonunda doğum yaptım, mayıs ayında ücretsize ayrıldım hala ücretsiz izindeyim
wildwings09 kalkbircaykoy heyet raporunun sınırı yok diye biliyorum. Ben 1 ay aldım şuan devam ediyor. Bir ay daha alacağım alabilirsem, kurumunuz sorun etmezse bilgisi dahilindeyse veririm demişti. Ben müdürlerimle görüşüp durumumu anlattım bir sorun olmadı. Sonra da ücretsiz izne ayrılacağım
beyazzkuguu kalkbircaykoy heyet raporu almadım almamı gerektirecek bir durum olmadı. Kimsenin hakkına da giremem çünkü mazeretim yok. Ücretli izin biter bitmez ertesi gün dilekçemi yazdım ücretsiz izne ayrıldım kızım 9.5 aylık 2 senesini de kullanmayı düşünüyorum ☺️
kalkbircaykoy wildwings09 şanslısınız bende bir kez kullanabildim. Daha da vermedi kendi doktorum. Şimdi heyet raporu verecek hastane arıyorum. Benimde idareden sorun etmeyecekler rapor kullanacağımı belirttim ama bir heyet aldım bir tane daha alırım diyorum sonrasında da ücretsiz izne çıkarım diyorum çok göze batmamak için bilemedim çekiniyorum açıkçası. O yüzden hakkımız nedir sorayım dedim.
kalkbircaykoy wildwings09 bir heyet daha alırsanız kullandıktan sonra hemen çıkacak mısınız ücretsiz izne? Yoksa rapor yine düşünüyor musunuz?
maysamoms33 kalkbircaykoy ya aslında artık doktorlar bile vermek istemiyor özel hastaneler bunu ticarete döktü ki dogum sonrasi benim doktorum 1 Ay verdi 10 10 da ben normal rapor aldım sonrasında ise başladım bu kurumla da alakalı eğer gereksiz ve göze batar bir durum olursa soruşturma yer hem hastane hem alan kişi sıkıntılı yani
BuzluKahve beyazzkuguu sizi tebrik ederim. Hak helal haram konu olunca herkes mangalda kül bırakmaz ama, sahte raporla havadan maaş alma söz konusu olunca herkes ne kadar rahat şaşırıyorum. Bu yasal olarak da suç.
tostperisi kalkbircaykoy linçlenmeyeceksem bebeğim 1 yaşına gelene kadar rapor aldım, yaşından itibaren ücretsiz izne çıktım bebeğim 19 aylık. Kurum amiri problem yaratmaya başladığı için ücretsiz izne ayrıldım. Şimdi de yarım çalışma için dilekçe verdim ona da problem yaratıyor ya bakalım hayırlısı
kalkbircaykoy tostperisi yok neden linçlenesiniz herkesin kendi görüşü. Baya iyi rapor alabilmişsiniz nasıl oldu merak ettim ben bulamıyorum da🫣 amiriniz de idare etmiş
kalkbircaykoy Arkadaşlar bir de yıllık iznini kullananlar için toplu bir şekilde mi kullandırıldı size?
merveems Kurumda çok fazla bunu suistimal eden olduğu için artık kendi yönlendirdikleri hastanede heyet uygun görülmezse soruşturma açılıyor yani ben almadım her kurum kabul etmiyor
tostperisi kalkbircaykoy evet sağolsun her rapor verdiğimde bak soruşturma açıcam deyip açmadı sağolsun o zamanlar bir şekilde hallettik diyelim şansımız yaver gitti yalvar yakar doktorlara çözdük
tostperisi kalkbircaykoy annem farklı bir ilçede yaşadığı için kızıma annem bakacağı için 2,5 gün şeklinde çalışma istedim müdürüme de belirttim bakın red gelecek idare mahkemesine vereceğim bir şekilde alacağım diye
canmanayvesuyu kalkbircaykoy benim hastanem 6 aya kadar kabul ediyordu o şekilde alıp daha yeni ücretsiz izne ayrıldım. Ben haftasonlarım yanmasın diye 5 gün rapor 5 gün izin şeklinde almıştım
kalkbircaykoy canmanayvesuyu hiç heyet almadan mı 6 ay beş gün rapor beş gün izin kullandınız? Raporlar nereden aldınız aile hekimliği mi?
canmanayvesuyu kalkbircaykoy evet benim yıllık iznim falan da vardı ve aralıktan sonra tekrar 40 gün rapor 20 gün yıllık izin hakkım olduğu için o şekilde kullanabildim biraz şansıma öyle denk geldi yani