3.5 yasinda suan ama cisi varken gunde min 3 kez cok az altina kacirinca soyluyor cozemedim ben doktora mi goturmeliyim unutuyorum diyo yoksa tutamiyor mu anlayamiyorum cok tuvalete cikan bi cocuk doktora gidleim deyince kiyameti kopariyor doktora gotursem ne gibi cozumu olur bilen var mi ?