Kayra_68_aksaray ne yaptığını anlatır mısın lütfen diyetisyene gittim 67ye düştüm geri aldım şuan 80 flnım galiba aslında bırakmamalıydım çok pişmanım ama hayatımda herşey üst üste geliyor erkek kardeşim çatıdan düştü hastane de refakatçi olarak kaldım onlarda kaldım bir süre çünkü eşi çalışıyordu şimdi o toparlandı eşimin babası 4. Evre kansermiş bir aydır İstanbul ankara yapıyrz hayatım da düzen kalmadı isyan etmiyrm ama streten yiyen biriyim mutlu mutsuz fark etmiyor sürekli yiyorum herşeyi yiyorum çok yiyorum diyetisyen parasını peşin ödedim fln ama yok elimde dünya kadar diyet listem var zayflama çayları detoksları ama yok yapamıyrm yapmak istiyorum ama yok kendime bir sürü kıyafet aldım zayıflayınca giyeceğim diye hepsi etiketiyle duruyor lütfen bana hayat mottonu söyler misin nasıl başardın