12 sınırda bi değer çok normal yani benim kıziminda öyleydi ve ikinci güne kendi kendine geçmişti bazen erken doğum vs o tarz faktörlerdende olusa biliyor sarılık illa çocuğunuzun ac olduğu anlamına gelmez mamayı biberonda reddediyorsa kaşıklada deneye bilirsiniz. Ve mamayı doğru ölçüde yapın ne çok koyu nede çok sulandırın hiç bir ise yaramaz mama yoksa