nursenashn her çocuk kendi persentilinde incelenir, şu sağlık ocağı hemşireleri gerçekten insanı verem eder. Sizin bebeğiniz 47cm doğmuş anne baba olarak da uzun değilseniz çocuktan da yüksek performans beklenmemeli. Benimde oğlum 38+2 de 2550 44cm doğdu, zamanla toparladı ama özellikle kilosu hep en alt seviyede çünkü anne baba olarak bizde zayıfız boyumuzda ortalama, bu çocuktan da şişko ve uzun olmasını beklemiyoruz doktorum en başından bunu söyleyip içimi rahatlatmıştı çok şükür