Bebeğim hep sağ tarafı emdi sol küçük sağ büyük ,bunu nasıl düzeltebilirim,aklıma şu geldi artık biraz daha büyüdü versem sol memeyi alır mı ve ona tekrar eskisi gibi süt gelir mi veya sağım yapsam eşitlenir mi hazır emzire dönemi bitmeden başına gelmiş birisi varsa emzirme bitince süreç nasıl ilerler merak ediyorum