Arkadaşlar benim kızım doğuştan kalça çıkığı vardı tedavi görüyor şuan da da 1 buçuk yaşında 2 kere amalşyat oldu 6 ay alçı da kaldı ayakları doktor kucağımıza almamızı yasakladı oturamıyordu bile aparat da kullandı ayaklarına bir dönem falan zordu şuan tedavinin son aşamalarındayız yine aparatlı ama benim çocuğum 6 ay alçıda kaldığı dönemde çok televizyona maruz kaldı çünkü kıpırdamadan yatıyordu oyuncaklarla bir yere kadar oyalıyordum neyse çocuğumda bazı belirtiler gördüm . Göz teması kuruyor . Ama daha tam konuşamıyor daha yeni oturup 3 aydır yani oturup oyuncakları ile oynuyor bu süreçte televizyonu baya kısıtlı izletiyorum ama otizm mi var diye de şüpheleniyorum eşim de bişey yok diyor ama benim içimde bir his başını sallıyor bazen , tam kelimeleri akranlarına göre konuşamıyor , ismine arada bakıyor , komutlara tam verimli karşılamıyor algısal olarak bence eşime dedim bişey yok diyor biraz daha bekleyelim diyor ama gideceğimiz yer baya uzak doktor olarak beklesem mi yoksa beklemesem mi napsam bilmedim böyle bir sağlık problemi olmasaydı zaten çocuğum bunları yaşamazdı ama başımıza böyle bir olay gelince iletişimimiz as oldu çocukla