Didemxy ben size şöyle bir yorum yapayım benim ikizlerim var ikisi de dünyanın en farklı 2 bebeği mesela kızlarımdan biri nerdeyse 7. Ayda takla atacak emeklemeye çalışıyordu diğer kızımın umrunda değildi ne emekledi ne kalkmaya çalıştı dönmüyordu doktorumuz canı öyle istiyor belli ki çünkü gelişimin de hiç bir problem yok hatta diğeri ismine dönüp bakmazken o bakıyor demişti sen öğret göster ama bırak kendi isteyip yapsın 7. Ayda dönmeye başladı 8. Aydan sonra emeklemeye başladı. Her bebeğin gelişimi başkadır düşünün benim ikizlerin başka aynı karında büyüdüler. Siz takip edin bir sonra ki aylık kontrolünüz de doktorunuza sorun ♥️