Kalçam da leke izi bıraktı kaç ay oldu kaldı gitti ne yapıcam kullanan varmı ya
Bılgısı olan yok muuıı
Ne kullanabılırım kızlarr kötü duruyor yaa bişey diyin
Merhaba kullandınız mı siz verrutol