7 ay 22 günlük bebeğim var anca 2 gündür ağlamaları düzeldi. Sebebini bilemediğim 4.ay uyku gerilemesinden beri yaşadığım sıkıntılı bir süreçti. Gündüz hiç bir sorunu yok ama gece uykusunda çığlık atmalar ağlamalar bazen öyle bi oluyordu ki uyandırmak zorunda kalıyordum çünkü sakinleşmiyordu. Uyanınca da hiç birşey yokmuş gibi davranıyordu. Sebebini çok araştırdım atak dönemi dediler, odanın sıcaklığı dediler, uyku saatleri dediler, yediği içtiği dediler, bla bl bla.. en sonunda sebep aramayı bıraktım çok şükür 2 gecedir ağlamıyor bakalım ne kadar sürecek 😂