29 gün oldu bugün dikişim çoktu içlerde falan da vardı , birkaçgündür dıştaki kesi sonrası olan dikişim ekstra ağrımaya başladı başlardaki gibi oturup yürürken çok zorlanmaya başladım Bugğn hastaneye gittim çok değil ama bi enfeksiyon oluşmuş , dikişler kapanmış açılma falan yok ama ufak bir enfeksiyon varmış , 2 tane antibiyotik hap verdi antibiyotik krem verdi baticon sğr falan dedi geçer mi bu , gerçekten çok bunaldım dikiş ağrısı meme ucu ağrısı uykusuzluk baş ağrısı psikolojim bozulmadan bir atlatsam iyi