leylasvn 18 aylık anneleri merhaba bebeğimi 18 aylık kontrolüne götürdüm doktor D vitaminine gerek yok dedi. değerleri normalmiş, değerleri normal olup kullanan var mı acaba
yavrupotuncek leylasvn bence diycem ama bence değil doktorlar tarafından kış ve sonbahar aylarında kullanılması oneriliyo tabi size kalmış degerleri iyiyse ama ihtiyaçları var kemik gelişimi için zaten bir yasindan sonra 400luk değil 600, Luk kullaniliyo kullanın bence
leylasvn yavrupotuncek bende kullanma taraftarıyım çoğu kişi çevremde kullanıyor ama doktorumuz vermedi