16 aylık bebeğim var desteksiz uyumaya geçtik emmiyor hamileyim bıraktık.. 1 haftadır gündüz uykusuna direniyor uyumak istemiyor hiç bir şekilde ve ağlıyor geceye kadar bekliyoruz babası uyutmaya çalışıyor ben uyumuş numarası yapıyorum zorla ağlıyor sanki işkence ediyormuşuz gibi babası piş piş yapa yapa 5 dk geçmeden uykuya dalıyor neden yapıyor olabilir anlamıyorum üzülüyorum evde uykusuz uykusuz dolanıyor normalde uykusu çok güzeldi 😞