zeynep661_ Philips avent ben pipetli olanı kullanıyorum ama söz alıştırma bardağını alabilirsiniz akıtma vs yapmiyo
mehtaphay Şu an bebeğim yeni ek gıdaya başladığı için we babynin küçük 30 ml olan alıştırma biberonundan aldım