kader5425 stres yapmayın,etraftan herkes bir şey söylüyor ama önemli olan bebeğin sağlıklı mutlu olması herkesin sütü bol olmayabiliyor herkesin bebeği meme tutmayabiliyor ama bir şekilde büyüyorlar ben bu şekilde telkin ettim ben sakinledikçe bebek de hissetti bence,sağlıkla büyüsünler inşallah 🥰